**با من بمان تا انتهای بودن...۱**

ای کاش می شد فهمید در دل آسمان چه می گذرد که امشب با ناله ای بغض آلود بر دیار این دل خسته اشک می ریزد

**با من بمان تا انتهای بودن...۱**

ای کاش می شد فهمید در دل آسمان چه می گذرد که امشب با ناله ای بغض آلود بر دیار این دل خسته اشک می ریزد

sms

Smsعاشقانه وشعر:


سلامی به سلامتی زنجیری که صدسال زیربرف وبارون میمونه میپوسه ولی ازهم جدانمیشه,امیدوارم بمونیم بپوسیم ولی ازهم جدانشیم.


 

غزل غزل به یادتوقدم قدم به پای توستاره های اسمون یکی یکی فدای تو.


 

ممکنه ماگلی رادیر یاد کنیم امامحاله عطرخوشش روازفضای دلمون پاک کنیم.


 

دردل تاریک اقیانوس شب,برسکوت دلنش خاطرم,یادتوهمچون صدفی اشنا,می نشیندبرخلیج خاطرم.


 

گنج قارون مال قارون,ماروچه به مال دنیا؟گنج من1تارموته نمیدم به کل دنیا.


 

"دوستتت دارم"تکیه کلام توبود...من بی جهت به ان تکیه کرده بودم.


 

توشبهای دلواپسی,فکرنکنی که بی کسی,حتی تواوج غربتم,واسه خودم همه کسی.


 

هیچ وقت به خدای بزرگ نگویه مشکل دارم.به مشکل بگویه خدای بزرگ دارم.


 

قلب من قطعه ای ازمزارتنهایی هاست,غم دنیاست که درگوشه قلبم پیداست,وقتی احساس کنم نیمه ای ازجان منی,بی توهرجابروم باز وجودت انجاست.


 

دروطن مثل غریبانم نمیدانم چرا,روزوشب سردرگریبانم نمیدانم چرا,هرکه راازروی دل جانم فدایش میکنم,مثل عقرب میزند نیشم نمیدانم چرا!!!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد