**با من بمان تا انتهای بودن...۱**

ای کاش می شد فهمید در دل آسمان چه می گذرد که امشب با ناله ای بغض آلود بر دیار این دل خسته اشک می ریزد

**با من بمان تا انتهای بودن...۱**

ای کاش می شد فهمید در دل آسمان چه می گذرد که امشب با ناله ای بغض آلود بر دیار این دل خسته اشک می ریزد

اس ام اس عاشقانه

مهربانی نقش هرنقاش نیست,هرکه نقشش راکشیدنقاش نیست,نقشش رانقاش میدهد,مهربانی نقش یاراست حیف که یارنقاش نیست.

 

حکمی خواهم ساخت ازنی باغ بهشت,جوهرازشیشه ی ذات,کاغذازصفحه ی دل,نورازشمع حیات,تانویسم همه جا نام زیبای تورا.♥

 

♥ای معنای انتظاریک لحظه بایست,دیوانه شدن به خاطرت کافی نیست, یک لحظه بایست ویک جمله بگوتکلیف دلی که عاشقش کردی چیست؟!♥

 

توگفتی تاشقایق هست زندگی بایدکردامانگفتی وقتی شقایق هست وتونیستی چه بایدکرد.

 

♥من که با نغمه ی پرسوز تو عادت دارم, بازازچشم سیاه توشفاعت دارم

,گرچه لبخند تودیریست زیادم رفته,من به سرفصل نگاه تو ارادت دارم .♥
 

اگربااتش عشق مرابسوزانی بازهم باخاکسترم خواهم نوشت♥دوستت دارم♥

 

♥امشب هوای چشم من باگریه عادت میکنه,چشمان سردت راببین برمن حسادت میکنه,امسب به چشم خسته ام خطی زدی باافتخار,دیوارهم باحوصله ازتوحمایت میکنه.♥

 

♥نگاه ساکت باران به روی صورتم دردانه میلغزد ولی یاران نمیدانند که من دریایی ازدردم,به ظاهرگرچه میخندم ولی اندرسکوتی تلخ می گریم.♥

 

♥غم نگاه اخرت تولحظه خداحافظی,گریه ی بی وقفه ی من تواون روزای کاغذی,قول داده بودیم مابه هم,که تن ندیم به روزگار,چه بی زوام بود قول ما جداشدیم بی هیچ سوال♥

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:20 ب.ظ

سلام اجی درسا
اس ام اس خیلی قشنگشه

خوااااااااااهش میکنم گلم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد