**با من بمان تا انتهای بودن...۱**

ای کاش می شد فهمید در دل آسمان چه می گذرد که امشب با ناله ای بغض آلود بر دیار این دل خسته اشک می ریزد

**با من بمان تا انتهای بودن...۱**

ای کاش می شد فهمید در دل آسمان چه می گذرد که امشب با ناله ای بغض آلود بر دیار این دل خسته اشک می ریزد

اس ام اس عاشقانه,سرکاری,فلسفی.شعر

                                                   ♥به نام خدا♥ 

اس ام اس عاشقانه,سرکاری,فلسفی.شعر: 

   

اس ام اس عاشقانه: 

♥کاشانه آن نیست که جمشیدبناکرد,کاشانه آن است که لیلی بناکرد,ویرانه آن نیست که چنگیزفروریخت, ویرانه دل ماست که باگوشه ی چشم توصدسال بنایم رایک باره فروریخت♥ 

 

 ♥عشق مانندجنگ است...آسان شروع میشه...سخت پایان میابد...وفراموش کردنش محال است...♥ 

 

♥هیچکس لیاقت اشک های تورانداردوکسی که چنین ارزشی داردباعث اشک ریختن تونمیشود♥

 

♥میدونی خداوقتی داشت بدرقه ام میکردبهم چی گفت؟جایی که میری مردمی داره که می شکننت نکنه غصه بخوری من همه جاباهاتم,توتنهانیستی.توکوله بارت عشق میزارم که بگذری,قلب میدم که جابدی,اشک میدم که همراهیت کنه ومرگ میدم که بدونی برمیگردی پیشم.♥ 

 

♥دوستت دارم نه بخاطرشخصیت توبلکه بخاطر شخصیتی که درهنگام باتوبودن پیدامیکنم.♥  

♥بدترین شکل دلتنگی برای کسی آن است که درکناراوباشی وبدانی که هرگز به اونخواهی رسید.  

♥هرگزلبخندراترک نکن حتی وقتی ناراحتی چون امکان داردیک نفربالبخندتوزنده باشد. 

 

♥هرگز وقتت راباکسی که حاضرنیست وقتش راباتوبگذراندنگذران.♥ 

 

♥به چیزی که درگذشت غم نخور,به آنچه پس ازآن آمدلبخندبزن.♥ 

 

♥گفتندحدیث آشنایی جرم است,دل بردن وبعدجدایی جرم است,فرهادبلندشد زقبرش فرمود:درمکتب عشق بی وفایی جرم است!!!بی وفا.♥  

♥اسیرم امانه به چشمانت,دلتنگم امانه به دیدارت,بیمارم فقط به مرامت 

 

♥درراه رسیدن به توگیرم که بمیرم,اصلا به توافتاده مسیرم که بمیرم,یاچشم بپوش ازمن وازخویش برانم,یاتنگ درآغوش بمییرم که بمیرم.♥ 

 

♥ چقدر سخته یکی بهت بگه گل باش بچینمت! بعد یه عمر بهت بگه برو نمیخوام ببینمت♥ 

 

♥ای کاش میدانستم پس ازمرگ من چه کسی اولین اشک راخواهدریخت وآخرین کس که مراازیادخواهدبرد,کیست؟؟؟♥  

♥من یه فنجون داغ روبه توترجیح میدم چون اون فقط زبونمومیسوزونه اماتودلم روسوزوندی.♥  

♥ازسکوت آسمانهاپرسیدم چه بنویسم برای کسی که دوستش دارم گفت:بی توفردایی ندارم.♥  

♥حتی اگه دیدن توبرام بشه غیرمحال مهم اینه دوستت دارم فاصله هاروبی خیال.♥  

♥اسمتوخط نزدم تودفتر خاطره هام هرجاباشی هنوزم عزیزترینی توبرام♥  

♥یک زمان غافل شدم صدسال راهم دورشد,آنقدربیراهه رفتم تادوچشمم کورشد,دردیاری که درآن نیست کسی یارکسی,یارب ا ی کاش نیفتدبه کسی کارکسی,دردیاری که یارقاضی باشد,محکوم شدن به چوبه دارعشق است.♥ 

  

♥بااینکه کوه دردم,بااینکه غمم زیاده,همین که باتوباشم,ازسرمم زیاده وقتی لبات بخندن چشمات که شادباشن انگاری دنیارو نقل ونبات میپاشن.♥  

                                نظریادتون نره

نظرات 2 + ارسال نظر
shahryar چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:29 ق.ظ

kheili qashanqat sms hat age mishe bishtar bezar...

مرتضی پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:08 ق.ظ

عالی بئد مرسیییییییییییییی

خواهش می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد