**با من بمان تا انتهای بودن...۱**

ای کاش می شد فهمید در دل آسمان چه می گذرد که امشب با ناله ای بغض آلود بر دیار این دل خسته اشک می ریزد

**با من بمان تا انتهای بودن...۱**

ای کاش می شد فهمید در دل آسمان چه می گذرد که امشب با ناله ای بغض آلود بر دیار این دل خسته اشک می ریزد

بخش ۱

آن روز که عشق رادرسیاهی چشمانت دیدم تورابه خانه ی دلم دعوت کردم تو بی درنگ دعوتم راپذیرفتی ومن چه کودکانه حضورت راباور کردم وچه ساده بابودنت خوگرفتم اما تونیامده ارام وبی صداعزم رفتن کردی ومن کفش هایت رابه دست رودسپردم تابهانه ای باشدبرای ماندنت...


 

عمیق ترین در زندگی مردن نیست بلکه نداشتن کسی است که الفبای دوست داشتن رابرایت تکرار کندوتوازاورسم محبت بیاموزی.

 

اگه تودنیاهیچی هیچی نداشته باشی مطمئن باش سه چیزهمیشه مال تو هست:خدای مهربون,فکرای قشنگ وقلب کوچیک من.

 

صداکن مرا که صدایت زیباترین نوای عالم است,صداکن مراکه صدایت قلب شکسته ام راتسکین میدهد,صداکن مراتابدانم که هنوزازیادنبرده ای مرا,نشسته ام تاشاید صدایم کنی,صدایم کنی ومحبت بی دریقت رانثارم کنی.

 

نکردم دراین دنیاگناهی  فقط کردم به چشمانت نگاهی,گناه من اگر باشدگناهی, مجازاتم کن هرتورکه خواهی.

 

من یک ماهی کوچکم که توی قلب شیشه ای دل توزندگی می کنم می دونی اگه دلت بشکنه من می میرم.

 

عمری باغم عشقت نشستم به تو پیوستم وازخود گسستم ولیکن سرنوشتم این سه حرف بود تورادیدم,پرستیدم,شکستم.

 

من غم خانه عشق تورابه باغ رضوان ندهم یک خارتورابه صدگلستان ندهم تومعدن عشق وآرزویم هستی من رفاقت تورابه صدگنج دنیاندهم.

 

ازغمش ناله کنان می خوانم,بی دلم رفت ولی بادل اومی مانم

 

سرنوشت سه دفعه بهت دروغ میگه!اولین باروقتی به دنیات میاره,دومین باروقتی عاشقت میکنه,سومین بارهم زندگی روازت می گیره تابفهمی همش خواب بودوبس...!

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد