**با من بمان تا انتهای بودن...۱**

ای کاش می شد فهمید در دل آسمان چه می گذرد که امشب با ناله ای بغض آلود بر دیار این دل خسته اشک می ریزد

**با من بمان تا انتهای بودن...۱**

ای کاش می شد فهمید در دل آسمان چه می گذرد که امشب با ناله ای بغض آلود بر دیار این دل خسته اشک می ریزد

به خاطر من نرو

به خاطر من نرو به شونه هام تکیه کن

بغضتو بشکن آرم بشین پیشم گریه کن

خسته نشو از اینکه اینجا ادم مهربون نیس

ستاره ی بختمون تو اوج کهکشون نیس

به خاطر من بمون به خاطرت میمونم

خودم ستارت میشم تو میشی اسمونم

باپر کشیدن تو چیزی عوض نمیشه

فقط یه غم میمونه تو قلب من همشه

به خاطر من بخون صدات شبیه دریاس

لحن طلایی تو خودش برام یه دنیاس

تحملت کجا رفت چاره ی تو سفر نیس

تو دنیامون هیچ کسی از من دیوونه تر نیس

بذارکه عطراین عشق بیفته تودسته نسیم

بذار همه بدونن آخر به هم میرسیم

به خاطر من بخند تا دوباره بهار شه

دختر قلعه ی نور اسب طلا سوار شه

با رفتنت زندگی چیزی جز قفس نیس

هوای بی تو بودن خالیه توش نفس نیس

به خاطر من بیا من که برات میمیرم

بیا و فریاد بزن حرفمو  پس میگیرم

به خاطر من بگو,بگو جایی نمیری

بگو که موندگاری حرفتو پس میگیری

منم به خاطر تو خط میکشم رودنیا

یا تو یا هیچکس میشه قرارآخر ما

نظرات 2 + ارسال نظر
مسعود پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:18 ب.ظ http://iran-hamedan.blogsky.com/

بعضیهارو باید از تو رؤیات بکشی بیرون و
محکم بغلش کنی،
بعد آروم در گوشش بگی :
آخه تو چرا واقعی نیستی لامصب...!

مرسی که به وبلاگم سر زدی مسعود جون

فاطی پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:25 ب.ظ http://remeberme.persianblog.ir

سلام اجی

سلام به روی ماهت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد