**با من بمان تا انتهای بودن...۱**

ای کاش می شد فهمید در دل آسمان چه می گذرد که امشب با ناله ای بغض آلود بر دیار این دل خسته اشک می ریزد

**با من بمان تا انتهای بودن...۱**

ای کاش می شد فهمید در دل آسمان چه می گذرد که امشب با ناله ای بغض آلود بر دیار این دل خسته اشک می ریزد

منوببخش:


منوببخش که بایدمیرفتم ازکنارت

منی که بودم عمری همیشه بی قرارت

تقصیرآدمابود،نبودم کنارت

نمی ره ازخیالم اون دل بی قرارت

گریه نکن که دیگه برای گریه دیره 

خدامیدونه قلبم بدون گریه بمیره

نگوبمون کنارم که چاره ای ندارم

گریه هاتونگهدارنمونه حرفی فقط خدانگهدار

فقط واسه جدایی این غزل روسرودم

پیشت اگه نموندم لایق تونبودم

                                 خدانگهدار

نظرات 3 + ارسال نظر
ساناز پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:33 ب.ظ http://sanazahmady.persianblog.ir

چشمامو وقف تــو کردم، دل به خلوت تــــو بستم ، هم ترانه پس کجایی؟! من که مردم از جدایـی، دل شکسته و غــریبم، جون میدم اگـــه نیایی

الهه یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:50 ق.ظ http://www.mybluelive.blogfa.com

وای وبت خیلی نازه تبریک میگم بهت
راستی اگه بازیگران که ای رو دوست داری یه سربه این جا هم بزن
www.mylove-kore.blogfa.com

لیدا یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:54 ب.ظ

خوشم امد خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد