**با من بمان تا انتهای بودن...۱**

ای کاش می شد فهمید در دل آسمان چه می گذرد که امشب با ناله ای بغض آلود بر دیار این دل خسته اشک می ریزد

**با من بمان تا انتهای بودن...۱**

ای کاش می شد فهمید در دل آسمان چه می گذرد که امشب با ناله ای بغض آلود بر دیار این دل خسته اشک می ریزد

صدایم راحتی خداهم نشنیده گرفت

سلام دوستان خوبید؟خوش میگذره؟

 

من که نه خوبم نه بهم خوش میگذره... 

 

خوب راستش  قبلاوبم برام خیلی ارزش داشت ولی الان دیگه نه...

 

آخه من اینجافقط به عشق ۱نفر مینوشتم وخوشحال بودم که وان میاد نوشته هامو میخونه ولی امشب از دستش دادم...دل شکسته

 

نه اینکه مرد هااااا.....خدانکنه...praying 

 

 منظورم اینه عشقم که اینجاروفقط بخاطر اون آپ میکردم امشب رابطمون بهم خورد

  

خیلی دلم گرفته دلم میخواد فریاد بزنم وبهش بگم دیوونه آخه به چه زبونی بگم  

 

 

عاشقتم..دیونتتم..زندگیمی بابا باور کن... 

 

ولی اون حرف خودشو میزنه و فکر میکنه دوسش ندارم البته نا گفته نماند که امشب منم خیلی اذیتش کردم... 

من بهش گفتم حالم خوب نیست اون حتی نپرسید چته؟مگه چی شده؟دلت

گرفته؟خوب باهام یکمی دردو دل کن خودشم میدونه که جزاون کسی روندارم ولی

بازم اذیتم میکنه وقتی اینو بهش گفتم و هیچ سوالی ازمنپرسید احساس کردم

براش ارزش ندارم وبرای اون هم نیست که من خوب باشم یا بد...

دوستان لطفادعا کنید رابطمون خوب شه مثل قبلا من واقعا خیی دوستش دارم...

میدونم که با رفتاری که من امشب داشتم دیگه برنمی گرده ولی نمیتونم بیخیالش

بشم تا حالا تا این حد ازکسی خوشم نیومده بود...

نمی دونم از کی باید کمک بگیرم...خیلی تنهام...به جز عشقم حوصله ی کسی رو

ندارم ...

همش به خودم میگم شاید حکمتی داره شاید قسمتت اینه خدایااااااااااااااااااااا چرا معنی این حکمت و قسمت رو نمیفهمم چرا کسی رو که دوست دارم حکمتش اینه که نداشته باشمش اگه حکمت اینه که نداشته باشمش چرا قسمتم شده که دوسش داشته باشم ... کاش بفهمی معنی این جمله چیه که "میشه بی تو زنده موند اما زندگی نمیشه کرد" کاش فقط یکم میشد درکم کنی فکرمیکردم امسال قرار بود ساله خوبه باشه ولی ...

از خدا هم خیلی گله دارم که چرا یه فکری به حالم نمی کنه؟کی

حرفامومی شنوه؟آخه کییییییییییییی من صبرم تمام شد دیگه

هیچ کس ویرانیم را حس نکرد... وسعت تنهائیم را حس نکرد... در میان خنده ها تلخ من... گریه پنهانیم را حس نکرد... در هجوم لحظه های بی کسی... درد بی کس ماندنم را حس نکرد... آن که با آغاز من مانوس بود... لحظه پایانیم را حس نکرد... شاید این اخرین آپ این وب باشه اگه دیگه نیومدم حلالم کنید .دوستون دارم

 بای.roseroserose

 

نظرات 13 + ارسال نظر
ali hematipour سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:14 ب.ظ http://the-shariati.blogfa.com/

سلام الهه ناز چی شده
امروزا خیلی عصبی به نظر میاد
کسی چیزی به تو گفته یا کسی تو را اذیت کرده
اما امید وارم که کسی به گل ما دست نزنه که این چنین اخموش کنه

افسانه سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ب.ظ http://gtale.blogsky.com



چرا؟

افسانه پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:58 ق.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام الهه جان

زندگی رانفسی ارزش غم خوردن نیست
آنقدر سیر بخند تا غم از روبرود

محمدآقایی جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:40 ب.ظ http://mohammad-aghaiy.blogsky.com/

از دست ما به غیر از دعا کردن چیزی بر نمیاد ولی این اصلاً خوب نیست که دیگه اینجا نیای و ننویسی
نوشتن آدم را آروم میکنه
من تجربه کرده ام......

موری یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 ق.ظ

منظورت از عشقت من بودم دیگه .. مگه نه .. مگه نه .. ؟

چی شدی تو ؟ اوهو ...
اصلا فک نمیکردم تو هم عاشق بشی اونم به این شدت و اصلا تر فکر نمیکردم که بخای بخاطرش از اینجا بدت بیاد و همه ما رو بیخیال بشی ...


بوس ..

البته خوشال شدم که لاقل این همه دوسش داری که به زبون میاری ..
امیدوارم لیاقتت رو داشته باشه که حتما هم داره ...

افسانه یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:26 ب.ظ http://gtale.blogsky.com/

سلام
هنوز هم ناراحتید؟
بابا بخند .ارزش غم خوردن نداره

f... چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:08 ب.ظ http://yekroozbadazoo.blogsky.com

salam eshqam.qalebet bahaleeeeeeeehaaaaaaa

polaris جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:56 ب.ظ http://polaris71ap.blogfa.com/

امان از عشق اول
ولی یه چیزی رو بدون..اگه پسری کسی رو دوس داشته باشه بهش ابراز میکنه..اگه نمیکنه دیگه پاپیچ نشو..
دوس داشتن کسی که لایق دوس داشتن نیست اسراف محبته(شریعتی)
واست دعا میکنم...موفق باشی

f... شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:23 ق.ظ http://yekroozbadazoo.blogsky.com

salam khanum khoda nakone.ishala ashti konin

ذرلذر جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:59 ب.ظ

ببخش تا ...بدرخشی یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:59 ق.ظ http://moradimohammad.mihanblog.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام

بامن بمون تا انتها

اما بدون ادعا...........

شعار وبتونه؟؟؟

وب زیبا وگیرایی دارین.


ارادتمند شما ببخش تا ...بدرخشی

نفس شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 05:24 ب.ظ

سلام من همیشه نوشته هاتون رو دنبال میکنم.
جرا آخه؟حیف نیست؟؟؟؟

[ بدون نام ] شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 05:32 ب.ظ

جه زیباکفت خسرو شکیبایى:تازنده اى در برابرکسى که به خودت علاقه مندش کردى،مسئولى...مسئولى دربرابرغم هایش...دربرابراشکهایش...دربرابرتنهاییش...اکر روزى فراموش کنى،دنیابه یادت خواهد آورد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد