**با من بمان تا انتهای بودن...۱**

ای کاش می شد فهمید در دل آسمان چه می گذرد که امشب با ناله ای بغض آلود بر دیار این دل خسته اشک می ریزد

**با من بمان تا انتهای بودن...۱**

ای کاش می شد فهمید در دل آسمان چه می گذرد که امشب با ناله ای بغض آلود بر دیار این دل خسته اشک می ریزد

بی تو:

زندگی بی توغیرزندان نیست

وبهارم به جززمستان نیست

بی تومثل کویرتنهام

وامیدی دیگربه باران نیست

تونباشی همیشه غمگینم

برلبم خنده ای نمایان نیست

بی توشب های تیره وتارم

ازستاره تابان نیست

گرچه خون شددلم ازعشق

یک دم ازعاشقی پشیمان نیست

نتوانم کنم فراموشت

دل بریدن ز توکه اسان نیست

خودت که ازحال من خبرداری

احتیاجی به گفتن ان نیست...

نظرات 7 + ارسال نظر
مسعود پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:26 ب.ظ http://iran-hamedan.blogsky.com/

سلام درسا جون چی میخونی منظورم چه رشته ای هستی

سلام من که قبلا جواب دادم حسابداری می خونم

ماه پیشانو جمعه 16 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:35 ب.ظ

درسا جونم توام لینک شدی قربونت برم

مرسی عزیزم

ماه پیشانو یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:14 ب.ظ

آپم گلم بیا

باشه الان میام عزیزم

ماه پیشانو سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:08 ب.ظ

من آپم من آپم

shahryar شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:37 ق.ظ

kheili shere zibaei bod...bazam vasamon bezarrrrrrr

mamad شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:05 ب.ظ

khiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii khobe dorrsa jannnnnnnnnnnnnnnnnnnn

fadat besham eshghaaaaaaaaaaam

mamaTi شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:14 ب.ظ

dorsa jan khili sheere khob v zibaii bood mesle khodet bood bazam bezar vasamon mc

boooosssssssssss

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد